Privacybeleid ledenvereniging
Privacybeleid Blue Field Insights B.V.
Als lid van de Marktonderzoek Associatie en ESOMAR houdt Blue Field Insights B.V. zich aan de gedragscode voor marktonderzoek. Deze code voor marktonderzoek regelt verschillende ethische en zakelijke basisprincipes:
- de rechten van de respondent
- de waarborg van de vertrouwelijke verwerking en beperkte toegang van betrokken medewerkers
- de beroepsmatige verantwoordelijkheid van de onderzoeker
- de wederzijdse rechten en verantwoordelijkheden van onderzoekers en opdrachtgevers.
Wat betekent dit voor u?
- Uw persoonlijke gegevens (zoals e-mailadres en naw-gegevens) zullen nooit worden vrijgegeven aan derde partijen (alleen de aangewezen onderzoekers bij Espria Ledenvereniging en Blue Field Insights B.V. hebben inzicht in uw persoonlijke gegevens).
- De uitkomsten van de marktonderzoeken worden op geaggregeerd niveau gerapporteerd en zullen nooit op persoonsniveau worden teruggekoppeld. Tenzij u daar uitdrukkelijk toestemming voor geeft.
- Uw medewerking aan een marktonderzoek is volkomen vrijwillig en volstrekt anoniem. We gebruiken marktonderzoeken nooit misleidend om uw producten of diensten aan te bieden.
Internet cookies
De door Blue Field Insights B.V. gebruikte cookies slaan geen persoonlijke gegevens op en worden uitsluitend gebruikt om de online vragenlijsten snel en gemakkelijk te laten verlopen. Blue Field Insights B.V. maakt gebruik van zogenaamde 'sessie cookies', een bestand dat wordt gebruikt uitsluitend ter ondersteuning van het invullen van de vragenlijsten.
Privacybeleid ledenvereniging
Kijk voor het privacybeleid van de Ledenvereniging op Privacybeleid van de ledenvereniging.